כמעט 100 אלף דולר הכנסות באמצעות קמפיין סמס

שנת 2017 היתה שנה מכוננת לתעשיית הריהוט ולקמפייני סמס. אחד הקמפיינים המפורסמים היה של חברה בשם רהיטי אשלי – החברה הצליחה לייצר קרוב למאה וארבעים אלף דולר מקמפיין "המכירה הסודית" שנערך ארבעה ימים באמצעות דיוור אלקטורני ושליחת הודעות SMS. כשמונים וחמישה אלף דולר מהם יוחסו להודעות הטקסט. כדי לבנות את מאגר המידע בזריזות החברה קיימה תחרויות שונות כגון תחרות מתנה של דלק מתנה או קמפיין קופונים שבועיים בשווי חמש מאות דולרים. שני הקמפיינים כיוונו לקוחות להירשם לרשימת התפוצה הסלולרית של החברה.

מספר חודשים מאוחר יותר עובדי החברה התחילו לספר לכל מי שרצה לשמוע על הצלחותיהם בקמפייני SMS והתחילו לצבור סיפורי הצלחה. זה היה שינוי מודעות משמעותי עבור עובדי החברה וצוות השיווק שלה שראה בשיווק SMS סוג של ספאם בתחילה ולא הבינו לעומק את המדיום ואת האפשרויות שבו. ההצלחות התחילו לפתוח את התיאבון והניסיון את הידע. הניסיון גם הראה שבשימוש מושכל למדיום הסלולרי יש הצלחה גדולה יותר מאשר הדיוור האלקטרוני. מה שהפך את האתגר למורכב יותר היה הפיזור הגיאוגרפי של הרשת – לרשת 8 סניפים הפזורים בכל צפון ודרום קרולינה וכתוצאה מכך היא נאלצה ליצור סגמנטציה ברשימה הכללית על פי איזור מגורים בחלק מהמקרים.

החברה שלחה בקמפיין דרך מערכת לשליחת SMS שלושים ארבע ושבע מאות ארבעים ושלושה הודעות בסך הכל. מכיוון שהיא לא האמינה בתחילה בהודעות SMS, היא התחילה מיחס כנגד הודעות הסמס – שש אלף הודעות טקסט ועשרים ושמונה אלף, שבע מאות ארבעים ושלושה מיילים. הקמפיין יצא כל כך מוצלח בסופו שרשת הרהיטים הצליחה לייצר על כל דולר שהוציאה כמאה עשרים ושניים דולר בערוץ הודעות הSMS וכשבעים ושישה דולר בערוץ הדיוורים. הרשת יכלה לעקוב אחר אחוז ההמרה של כל קופון ולראות איזה מהקופונים עבדו טוב יותר ובאיזו תדירות הוא מומש. מאז אותו קמפיין החברה התמקצעה והרחיבה את הקמפיין הסמסים שלה וקצרה הצלחות גדולות עוד יותר.

חברת אשלי רהיטים היא דוגמא אחת מיני רבות לשילוב המוצלח בין תעשיית הרהיטים לבין ערוץ הפרסום הסמסי. שילוב שמוכיח את עצמו שוב ושוב בשנתיים האחרונות.

פורסם בקטגוריה אהבה. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.